Friday, April 1, 2011

I think about my life ..

Niisiis :d . Nja, mingi olin koolis ss istusime Aiviga sotsi juures , passisime nsm seal . Ta läks kunstasse, ma läksin alla, mõtlesin , et lähen kodo, aga ss jäin Anuga sinna istuma :d .
Seal võeti tal asju ära .. ss ajasime neid taga ja värki ... pmt mingi koeramäng käis :dd .
Anu otsis veel oma telot ja ajas mõttetult ühte inimest taga .. tglt oli vandil telo jope taskus, aga jope peideti ära :dd . Anu läks uuto peale, ma läksin kodo . Sealt pärast trenni .. täitsa naiss trenn oli .. mingi lööki pingi pealt ka normaalne teha :d . ma lollakas mõtlesin, et Karin võttis endale selle, et ta üle võrgu ulataks :dd ... hale :d .
Mingi laulsin seal * seega sõnu pole vaja .. * :dd . Ajasin selle Gerdale kummitama :d .
Ss veel laulsin ja nsm tõmblesin seal .. ja ajasime kooki sisse ja rääkisime nsm :d .
Niisiis, läksin kodo, ma mingi räägin vennale, et umb, kutsu mind, kui keegi ukse taha tuleb.. aga mul muusika oli suht kõvasti ja mingi laulsin ja ss Kaisa koputas tglt , kuulis kõike mida ma rääkisin ja ss ma mingi istun oma toas, vaatan , Kaisa teeb ukse lahti , normall :d . Siis läksim
e üüe , olime minig raffaga , ja ss läksime ambuka ette, lõpuks olid seal Kaisa, Juhan, Taigo..
minaka:d . Seal passisime nsm , ajasin Kaisale mingi sita käe peale, ss ta solvus :d .
Ss nad loopisid seal rosinatega ja Kaisa pani need rotti Jussilt :d . Ta lõi enne seda Kaisa pulgakommi maha :d . Ja lõpuks ma läksin kodo :d .
Nüüd nsm passin.. sain mõnega asjad korda.. vist , minu arust :) .
Tänu Anule olen voodis pikali ja söön jäätist ;) :d .
Oiijahh .. tihe graafik hakkab olema .. mingi vähe palju asju tuleb aprillis ..
Ja üks asi veel ...

PALJU, PALJU, PALJU, PALJU JA SUPPPPER HEAD SÜNNIPÄEVA PISIKENE !! ;*** (L)
;)

Tsipka ! :)

No comments:

Post a Comment