Thursday, April 7, 2011

Just let me walk away .


Täna on mingi eluerinev päev olnud .. Mingi see hommik ja kool .. see selleks, sellest blogisin juba .. eelmine postitus ;) .
Trennis oli päris hea . mingi harjutused, söötu värki, mängu veitsa . naiss :) .
Sain oma käe enam vähem õigeks ära lõpuks :) . Veits peab selle randmega veel mässama, aga no, saab , saab :) .
Siis Krissuga on kavas paarisvõrkpalli minna mängima ;* :) .
Muidu oli täna nsm , ambukas ja nortsiauk olid teemas.. mina, Kaisa, Aivi .
Passisime seal ambuka ees, ss läksime poodi, ss läksime nortsiauku .
Mingi Kaisa jooksis veel 20.50 or smth poodi :d .
Ss istusime veel seal nortsiaugus kolmekesi , minig aeg Kaisa läks koju .
Me tõmblesime a ja o nurgal Aiviga .
Ss andis Aivi shoko ühele ära ja me passisime veel veits seal ja läksime ambuka ette.
*Papagoi ja musimärk* *Mis keelel, see meelel*
Mingi muusikat kuulasime pmt ja nsm juttu .
Siis tahaks homme juba Aivi telo näha :d .
Mingi praegult väss peal.. peaks tudile minema ..
Ja nüüd just ma olen nii väärakas kirjutamises lclt :d .
* ....... ss ütleks praegult sulle ,et saad minu poolt perse ta :d *
Tglt seal pidi olema saada , aga see kukkus halvasti välja .. :ddd .
Ja Aivil on pube peal :d .
Nja :d .
* Jaajaaa, väga meeldisid... korraks *
:dd
Ja Aivi üritas ennast prüka taha peita, aga ma tõmbasin prüka eest ära ja ss ta tõmbles kaasa sellega .. :dd .
Nali oli ..
Ja suvi tuli ka meelde (a)
*Mommy you`ll always and somewhere
and daddy I live outta town so tell me how could I ever be normal somehow.. You tell me this is for the best so tell me why am I in tears so far away and now I just need you here*
Nja .. see oli mingi vaikus korra... aint ma tõmblesin ringi pmt ja Kaisa ja Aivi istusid ja rääkisid or smth ..
*Kummaga sa oleksid? Kusjuures ma ei tea . Mina tean , Ole hoopis minuga !!* :dddd
Ei, ma nüüd tudile ära :)

Tsiippsssaaaa ;**

No comments:

Post a Comment