Friday, April 8, 2011

Las läheb .


Jooouuuhkaa,
niih, täna oli mingi eluhaige, essa tund, kell heliseb , lämme klassi ss, kõik passime mõtleme , et päris kaua möödas juba janii .. õpsi ikka ei ole.. ja ss tuli Piret alla ja vabandas ning ütles, et essa tund jääb ära .. pointless -.- oleks võind magada .. aga no pohh.
Käisin kodo ära korra, läksin kooli tagasi, passisin nsm , ss sotsi juures, mina , Cässu, Adeele .
Seal oli mingi teema .
Ss kahest Aiviga üüe . Nsm olime , mingi käisime poe vahet koguaeg ..
Vot, katsetasin Aivi peal ühte asja... ja mis oli , ! Töötas ! :d .
Ss Aivi söötis vareseid ja ma olen nende pealik .. mina kutsun, on kõik kohal :dd .
Siis veel olime seal veits jja Krissu ja Kaisa tulid, ss me Aiviga läksime trenni .
Mingi kahekesi olime seal . Suht tavaline oli .. Karinil olid redelid kaasas . Aa jaaa ma lõhkusin Aivi telo ära !!!!!!!
Nja...
Oijjahhh .
Ss Aivil oli ammas aiai :/ .
Panime uksed lukku , ma läksin kodo, tõmbasin hinge ja läksin viisin võtmed ära .
Siis ambuka ette, pidin seal Aivit ja Krissut ootama .
Enne jõudsid sinna mingi raffas .
Siis tulid Krissu ja Aivi .
Olime seal .
*Tra, sa pane üldse oma suu kinni ! Kus sa võtad, et mul pohhui on . Tra, sa ajad mind kettasse!*
:dd . ei tglt oli nali .
Ss olime nsm , käisime poes ära .
Läksime tagasi .
Ma ei tea, mis teised teevad .. aga mina tulin ära :d .
Nüüd on kavas täis õgida ja filmi vaadata ..
Mdea küll, mis filmi.. aga no, suva , vaatab veel :) .
Tsipska , ;*

No comments:

Post a Comment