Thursday, March 31, 2011

See on minu arvamus ..



Tavaline päev oli täna, nagu iga pointless koolipäev -.-Ss psühhis olime, Anu, Heili, mina ja ss tegime mingit plakatit .
Jänes ronis ka sinna kohale ...
Peale psühhi istusin all veits Anuga, ss ta läks bussi peale, ss ma läksin kodo :) .
Mitte sittagi teha polnud, passisin nsm ja läksin ss Kaisaga üüe ;* .
Ss olime veits Ristoga.. ja ss läksime ambuka ette.. seal oli ka mingi
raffas koos .. Seal olime ja ss läksime trenni, Kaisa, Gerda, mina ..
Trenni andis
Karin, me mingi nägime Tarmot mööda sõitmas ja ss mingi palusime teda, et anna ise trenni ja vii Karin ära ja värki ... aga mõttetult, tal oli mingi mäng or smth .
Ss trennis Karin õiendas midagi, ei kannad maast lahti ja värki .. ss ma ütlesin, et see kui mul puhkamise ajal kannad maas ja käed põlvede peal on, ei tähenda ,
et see ka mängu ajal nii oleks ja et ma tean, mida ma mängu ajal teen ja tegema pean .
Ss mängisime edasi, kõik kartsid Piiat :d .
Aivi, sa oled ju omakasupüüdlik ikkagi :d .
Ja ss ma läksin Kaisaga oma maja poole ja ma ei jõudnud enam ja viskasin pikali .. :) .
Tegin lumehelbeid seal maas ;) :d .
Ss kiikuda sain ka !! Kaisa ütles, et ma olen pikaks kasvand kaa :ddd .
Duh, ja ss ma tulin kodo ja nüüd ajan rohelist teed sisse :) .
Tsipa ;*

No comments:

Post a Comment