Saturday, April 2, 2011

Forget it .


Kell on 1.26 ja mul on kuradima igav, mingi istun netis lclt . Sittagi teha ple, Anuga räägin ka :d .
*We'r The Bosses* :d
Ja minu arust tegi Eminem enesetapu :d .
Mingi muidu oli üües suht chill , enam vähem .
Ripiga sõitsin (y) eluhea oli . homme jälle :)
Alguses olime mingi raffaga koos a ja o juures ss seal a ja o ristis ja seal kandis kuskil :d .
Pärast läksime, ss Aiviga ambuka ette, seal olid Risto, Gerda ja Tanel .
Passisime seal, mingi sain lõpuks Risto enam vähem ripi peale ja ss ta ming pmt ise istus maha, ta ei kukkunud :dd .
A ja enne a ja o ees, ss Kaisat väga kutsus mu ripi ratas :d .
Ja mina sain enda lause vastuseks nojah / mhm .. or smth .
Aga no pohhui .. vnoh jah .
Mul on mingi haige tunne, et kell on 20.00 :d .
Ss hammas hakkas ka aiai millegi pärast :/ .
Mingi Anuga hullud ego laused käivad mesas :d .
Süüa tahaks ka .. aga köök on niiiiiii kaugel :/ :d .
Aga ei, peaks passima veel veits ja ss tudile ära :)
Tsübi ja und ka ;* !

No comments:

Post a Comment