Monday, April 11, 2011

Hea :)


Niih, täna koolis oli suht tavaline . Sain teada, et inimeses eelmise omasid parandada ei saa . nja -.-
Siis ma olin selles poolenisti süüdi, et Ergo välja saadeti kuigi ma ei tea , miks ta saadeti .
Järsku sain teada, et Rapla trenn täna . Okei , Krissuga vedasime ennast sinna kohale . Nali oli ja hea oli ka (y) :d . Siis läksime väikeste trenni vaatama . Nad olid lclt ülinunnud (a) . Kuigi nad tegid vahepeal mingeid eriiimelikke asju :d . Krissu mõistab ;) :d .
Siis mõni sai seal põlvega näkku... õõh.. aiiaahhh :d .
Siis all rääkisime veel veits . Mingi paberi teema oli .. ja kohale veatakse kasvõi nuttes ;) :d .
Aga vot, ei saa !!!!!! Koolitus, Koolitus :dddd .
Nüüd õppisin pmt ära. Alguses pidin Krissuga rullatama minema .. aga ta vist ei saa.
Lähen üksi , pole hullu :)
Homme jälle trenn (y) .
Ja see tänane trenn oli lclt KORRAKS , see ei tähenda, et ma hip hopis ei käi .
Tantsimisest ma ei loobu .. -.-
Nüüd kohe ss rullama ja mdea, kaua ilmselt ei ole.. aga vaatab :)
Veits vässer on peal :) .
Aga tsips ;* !

No comments:

Post a Comment