Friday, April 29, 2011

I don't wanna answer .

niih, täna pmt pole mdagi teind ,
hommikul üles, kooli, hmm seal essa tund koolituse õpitoas, andsin enda osa ära, ss hip hopi , vaatasin kuidas teised õpetasid ja tegin kaasa veits . järgmine tund, ss õpetasin ise ka , rekuga .
siis oli mingi aktus, okei mingi paberilipaka saime jälle . pointless .
söömine oli, me pidime toole tassima .
ss oli seal sööklas kohtadega mingi jama, aga kuna mul isu nkn ei olnd, läksin minema , võtsin asjad, hakkasin ära minema , ss õppealajuhataja kutsus tagasi, et sööma or smth, ma ütlesin, et ma ei taha ja läksin minema .
ss kodo, seal nsm, netis pmt, viiest trenni .
krdi väärakad pallid .. :d .
*ma ei jõua ju .. :d*
nüüd nsm passin,
aa head eided olid ikka .
*see on nagu nii bright*
ei suht hästi kiljuvad ka ju ,
ja mingi minna wc-sse ühtede riietega ja tagasi tulla teistega ka eriti vinge :d .
*äh, ärme siin lähe, see on nii off*
mingi hull sõnavara oli neil :d .
aga tänu neile, oli mul nali olla ja üleval püsisin kaa :d .
ja haige vend olid ikka ju, sa poleks saand vist asja hullemaks tehagi ..välja arvatud, see liiva teema :d .
ja päris palju said teada ka ju :d .
*kehtnas. ahh? kehtnas nohh -.- . kus see veel on :o?*
ei, nali oli ja hea ka ;) :d .
aga peaks nüüd telekat vahtima or nsm , ah vaatab .
tsipa ;*

No comments:

Post a Comment