Tuesday, April 19, 2011

My heart can't take it anymore.


Viiest trenni ss , seal olime kolmekesi, mina, Gerda ja Krissu .
Suht nagu jah .. servi sai harjutada :) .
Haa, lõpus viie punkti peale mäng oli hää (y) ;) .
Krissuga omasime lõpuks ikka ära ;* :) .
Ja ss vahetasime riided ära, hakkasime ss ära minema , pmt olime seal kooli ees , selle suure kuuse juures ..
Ss Piret hüüdis meid, et kas me ei tahaks õpsidega mängima jääda .
Siis Krissuga mõtlesime veits ja läksime :) .
Seal oli suht nii ja naa .
Mingi panin kogemata Krissule palliga vastu nägu :/ Srry ..
Siis mingi aeg ma tegin mdagi pöidlaga, igastahes nii, et nüüd suht perses, trenni lõpuks oli juba enam vähem parem.. ja mõtlesin juba, et hommikul kõik ilmselt korras, aga nüüd jälle mingi eluvalus, krt mdea, mis ma homme teen -.- .
a ja Krissuga käisime rattaga ka tõmblemas :d . hää oli :) .
*Ma ei taha kuulata enam ! hahahahhaha !* ja minema ma sõitsingi :dd .
Okei, ss tulin kodo ära..õppisin ja sõin väheke .. ss pessu ja nüüd kohe varsti tudile :) .
Tsjau , äuäu ;** !

No comments:

Post a Comment