Friday, April 22, 2011

Don't make it harder than it is


Eeh, blogisin ss enne . mdea mis kell oli ..
Igastahes läksin, ss ikkagi ratast sõitma . hea oli, aga ma ei sõitnud kaua, sest keavateele ma ei läind ..läksin kuskilt tagatee pealt, ss palmika juurest, tehna eest , aida juures, ss läbi pargi ja sealt kuskilt läbi tehna allee ja ss veel ambuka eest ja sealt sinna kõnniteele, kõnniteelt bussikasse, sealt selle kruusatee pealt õpekale, õpekal väike tiir ja ss läbi tagastatka kodo :) .
oeh , vot nii see oli ;) .
Ja, ss sain teada, et Gaisa tleb Kehtna . Homme võimalik, et ripiga sõitma . Saab ka üle pika aja jälle. Aaa , ss olin mingi aja kodo ja uuesti rattaga (y) . Läksin ss kooli eest, sealt kruusa tee pealt bussika juurde, ss keava teele, seal sõitsin kuskile maale...istusin .. vaatasin päikest.. or noh loojangut (#) ;) . Sõitsin tagasi ja ss läksin bussikast, sinna ehka kõnniteele ja sealt otse kodo :) .
Siis mingi kohustuslikku kirjandust lugesin . Suht selline , enam vähme . Nagu veits aeglaselt venis, aga elab üle :) . Tarretist sõin ka samal ajal..mingi tund aega sõin seda lõpuks kokku, rohkemgi peaaegu poolteist ..
Mõtlesin, et homme peaks talli juurde ja veeka minema rattaga ja ss pildistama :) .
Aga ma ei usu, et ma viitsin .. kuigi noh, ei tea ka :) .
Tglt, veits vässer peal praegult .. mõtlesin sliipi minna, aga veits passib veel ..
Tsjau , äuäu ;*** !

No comments:

Post a Comment