Monday, April 18, 2011

Use it .


Eile oli, ss ka koolitus .. viimane päev (y) , lõpuks :d .
Tunnistused saime.. ja kondosse ka juurde :d . ma võtsin kohe terve karbi :d .
Ja Kellyga joonistasime paberi peal olevatele kondoomi piltidele näod pähe :d
*Ma ei ole rassist, lihtsalt neegrid mulle ei meeldi ja neid me peale ei võta ! * :d . or smth .. :d .
Siis õhtul käisin korra välles , hästi korra. Tulin kodo tagasi, õgisin ja vaatasin Dorian Grayd .
Jube hea film oli (Y) . See Dorian oli lclt liiga hea (L) ;) :d . Vähemalt ma ple ainuke, kes temast vaimustuses on , or mis Kelly? :d . Lõpus tulid pisarad silma, kui ta surma sai .
Nii täna ss oli kool ka . Seal suht pointless, mingi eluvässer olin -.-
Nüüd kell 14.30 ja pmt kohe suht varsti tantsutrenni ♥ .
Oijahh , mõtetes ka . Pmt aint mõtlen Kaisast ja trennist .
Nja, vaatab, mis saab ..
Ja selle nalja peab vist ära lõpetama, teistel ka vb parem , aga noh jah ..
Tsips, äuäu ;* !

No comments:

Post a Comment