Monday, April 18, 2011

I'll keep doing, what I gotta do to carry on .


Niih, käisin tantsutrennis ära, seal mõtlesime kava edasi .
ülivägev (y) (l) :) .
Siis tulin kodo ja nsm passisin .
Ning Anu, Sulle mul pole midagi andeks anda, tõesti pole :) :** .
Üldiselt olen aint mõttes olnd ja musa kuuland .
Maxil aitasin ka matas läbi msn-i ülesandeid teha (y) :dd .
Siis sain teada, et arsti juurde millalgi .
Ja, et Ergo saab VB oma xboxi ära müüdud.. mis ss et ta ise seda ei tea :dd .
Ja ma oman nüüd natukeseks Kaisakese telo ja võtmeid (h) ;** .
Ta ei saagi homme välle minna . :d .
Tglt muidu plegi täna pmt midagi teind.. välles käisin ka õhtu poole, mingi kaheksast .
Tegin rattaga väikse tiiru , tagant tee pealt, tegin klõps-klõps veits ;) .
Ja peale seda Kaisakese akna alla :)Seal panime hullu veits :d .
*Mul käib ka külalisi :O*
nja , nali oli olla tglt ..
Sai mõtted kõrvale :) .
*Mõtle , oleksid praegult minu pärast peaga vastu vänta kukkund !!* :dd .
Aiijahh , nüüd passin nsm.. msn , musa pmt .
davaika ,varsti tudile ära :)
Tsauka , äuäu ;* !

No comments:

Post a Comment