Tuesday, March 15, 2011

These fuckin walls must be talking cause, man, i can hear'em .


ei suht hea, trennist tulin otse kodo . mingi õppisin . naiss , hakkan veerandi viimasel nädalal pingutama..normall . ss , täna sain muideks nii mõndagi enda kohta teada .
kõik teema pmt rääkisin ära ühele inimesele.. aga vahet pole , ma arvan, et keegi ei saa tglt sellest aru mida ma mõtlen.. ausalt öeldes , ss palju mul üldse rääkida lastakse?? .. mitte halvapärast, aga kõik suruvad oma arvamust peale .. ma ei vihja kellelegi kindlale, lhtslt kõik teevad seda, kaasaarvatud mina . ss , mis ma veel teada sain.. aa , ma olen põhja läinud .. mitte nagu halvapärast , aga lhtslt .. ja mõnelt sain teada, et kuna tema neid inimesi ei tea kellega ma läbi saan ega mdagi , ss kõrvalt tema koha pealt jääb selline mulje, et nad ei ole nii tõelised sõbrad .. or ss vähemalt mitte minu vastu.. aga see inimene ütles ka, et selline mulje jääb aint temale , võib-olla on asjad teisiti .
aga ei , mingi mõttetult läheb see nädal ilmselt .
neljap or reede pidin põlvekaitsmmmed kätte saama ;) , kõvv .
mingi füüsiline hakkas jälle trennis, agas nüüd rohkem palliga ka .
naiss .
haige, kell on mingi 21.15 kohe pmt ja ma juba sätin sliipi ..
ah ,mdea, vaatab veel .

Tsjau ;*

No comments:

Post a Comment