Monday, March 21, 2011

never explain .


jeah, kell on 17.10 ja ma tulin just nortsist . mingi tantsisime seal veitsa.. mdea, pmt ma väga ei tõmblend .. veits väss . :/
kohe varsti kaisa juurde :) . mingi hakkame hullu panema .
aii, meil saab nali olema ;* ..
aa ja see ka .
hiir oli nortsis .
okei läksime sinna, ss mingi krissu-aivi istuvad laua peal , nele ka mingi diivani peal .
ss ma läksin vaatasin sinna voodi alla . okei, ei olnd , ss keerasime kaisaga diivani teistpidi .
ss leidsin ta seal katte vahelt, :d .
tõmbasime kaisaga katte pealt ära ss järsku jooksis ta kuhugi kapi nurka , ss ma läksin ka sinna ja hakkasin lõugama, et siin ja ss nele tegi pilti :d .
a ja ss ta jooksis vastu kapi äärt mitu korda peaga, sest tahtis kapi vahele saada .. ss ei saand ja jooksis teise nurka , kus jooksis samamoodi vastu seina :d .
ss ma võtsin harja ja kaisa prügikasti . ss kadus hiir veitsaks ära . ss ma tahtsin mingi radika äärde minna vaatama ja ss ta oli seal all radika peal , ss kutsusin nele, ta tegi jälle pilti .
ja ss ma togisin teda harjaga , sest ma mõtlesin, et tleb harja peale :d .
ss ta hoopis jooksis minema , aa see krissu oli mingi tooli peal püsti ja hiir jooksis sealt alt läbi :d .
omg, te oleksite pidand krissut nägema :d .
ja ss kaisa jooksis ka järgi hiirele ja püüdis ta prügikasti .
ss kaisal oleks see maha kukkund, ss võtsin enda kätte ja viskasin selle õue :d .
nali oli , mingi pärast oli haige väss peal sellest jooksmisest .
:d
aga , ei tsau .

No comments:

Post a Comment