Thursday, March 17, 2011

vässer


mdea, mingi kell on 21.15 ja ma nii väss . läheks tudile ja magaks paar päeva ;) .
mõtlesin, et homme peaks magama päeval.. peale kooli... aga neljast hakkab juba trenn.. niiet vaatab :)pmt ei tee midagi .. aga kaisa läks ära .. nüüd istun üksi .. oma muusika ja msn-iga -.- .
mingi ajuvaba on kõik ..
*kindel siht kuhugi ja usk iseendasse *
ja nüüd toimus laulu vahetus :d .
* And you're treated like a fool,
You can choose to let it go *
mhmh , naiss :)
tänu sellele asjandusele haiseb tuba rooside järgi .. sorry lõhnab '-'
d(-.-)b
music is my freedom :) .

ma küsin kas homme tunnid ka .. ja mis ma selle vastu saan ?? :dd .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ei
traaaaaaaaaaaaaa
putsiiiiiiiiiiiiiiiii
mu varvasssssssssssssss
lõin möööda kampinurka
sa risk
raisk
kõik kapid ma ära viskAN
maha põletan
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mingi nüüd passin lampi... ei , mdea, ma tuddddile :)
tsjah ;*

3 comments:

  1. aitäh ,et mu varba ikkagi ära mainisid :D !

    ReplyDelete
  2. sinu austatud varvas on siin maailmas kõige targem ju ikkagi :d

    ReplyDelete
  3. ega ta spst lollimaks ei jäänud ,et obaduse sai :D

    ReplyDelete