Friday, March 25, 2011

Don't hold me down , cause i'm gonna fly .


nojaah , istume siin Aiviga kell on 3.28 . naiss
Aivi joob vett siin , mina nsm , istun voodis , Aivi istub ka :d . situme koos :d .
njaa, rääkisime siin .
ja ma sain teada, et ma mingi hull emo ju .normaalne, nii ss arvadki jah .
ja Aivi sai ka palju asju teada .
mingi veini on ka tore juua , eks Aivi ?:d .
njaa, võiks und olla :d . Aivil tuli nüüd täpselt just hetkel praegult :d .
uni ma mõtlen :d .
ja nüüd tuli naer .... püksi :d .
ja uuesti :d
ja jälle , :d
enam ei tule -.- . pointless :d .
Aivi kardab kumminokusid :d
ehk kummitusi :d .
nja, nüüd Aivi tahab tudile minna :d , aga mina ei lase :d .
tiihii :d .
mul pole und , srry noh . ma tean, et sa loed seda praegu , aga mul pohh. ikka ei lase magada :d.
kui sa ise magama jääd, ss tulevad kumminokud :d .
ja Aivi ütles, et ta näeb iga õhtu unes kumminokusid :d .
ära aja hullu juttu :d ;) .
aga peaks sliipi minema .. :d . krt ,ma ei julge tänu Aivile kööki minna..
äkki kohtan mõnda kumminokut :d .
ja ma ei tea, miks Aivi seda krdi värvilist pliiatsi pilti tahtis .. ärge pange tähele :d .
a tahtis sp , et see on nunnu :d
tsjauuuu & head ööd ( semikoolon ja tärn )

No comments:

Post a Comment