Sunday, March 27, 2011

kõvv päef (y) :d .


Käisime ss Krissuga täna kaugel pilvede peal.. ehk Võrus :d .
ei, Kristil läks võistlustel ülihästi tegelikult :) (y) ;* .
Alguses tee peal, ss Kadi võttis mingi hääletaja peale, mingi vend oli :d .
Me Krissuga haigelt naersime seal :dd . ss oli väike tudi :d .
ss võistlustel , Krissu tahtis peldikusse minna, aga hakkas meeste omasse minema :d . tegi ukse lahti ja värki , ma mingi et ou , vale wc :d
a, ss me vaatasime, et üks tüdruk kuidagi tuttav .
ma ss jooksin järgi küsisin , et ou , mis su nimi on :d . ta ütles oma nime, ss sain teada, et pole see ja läksin minema .. ss hakkasime kahtlustama , et ta on üldse üks teine tüdruk, keda me teame :d .
nii, ss hakkasime mingi sõitma, eks . ss läksime mööda mingit vana teed, kus tglt oli sitaks naiss ;) (y) .
ss, mingi autos kolises mdagi . ss ma tark panin ühe käe mingi sopa sisse, teise auto peale ja vaatasin auto alla :d . käsi oli tohhuijaa puhas ju :d .
ss sõitsime veits edasi, ikka kolises . mingi Kristi pani, et umb Kata, hüppa välja , mine vaata .
ma lollakas läksingi :d , mingi auto sõitis veel, ma hakkan välja minema , jalg maas juba ja värki :dd .
ss läksin välja, vaatasin pagassssiss ei olnd mdagi :d . okei, igastahes vedasime sellega mingi üliaeglaselt sõites Tartuni välja .
seal tuli Kadi onu or keegi , kes viis Imavere mingi poe juurde, seal tuli veel üks, kelle auto kolises :d , ta võttis ss teise auto peale, or noh mingi autobuss or smth , :d . ss ma suutsin seal ka veits marki teha . seal tulid mingid vennad peale, kes olid kõik 3 tükki sama nägu , mingid pisikesed poisid :d .
ss nad tahtsid konnnnsumi ette :dd .
ja lõpuks me tahtsime ka '' konnnnsumi '' ette ja ma ei oskand ss ust veel lahti teha, sain lahti
ja ss oli kõik :dd .
istusin a ja o juures maha ja naersin väheke ja ss läbi , kodo :d .
nüüd ilmselt üüe .. mdea, Andres ütles, et Krissu Aiviga üüe kohe , niiet, ma lähen chillin ss üksi veits :d .
tsjüka;*

No comments:

Post a Comment