Saturday, March 26, 2011

kahetsedes kõike .


Tglt oli eile hea õhtu.. vähemalt sai kinu ;) .
Praegult pole pmt midagi teha .. Aivi ütles, et ta Krissu juurde ja ss teatab, kui välle .
Nojaa . Tglt peaks varsti juba välle minema.. ambuka ette or smth . Mdea , ma ei viitsi olla siin .
Aga , see mida ma eile teada sain.. ss , tõesti .. Sinust, just nimelt Sinust ma poleks seda uskunud ..
Ma veel mõtlesin, et sa oled ainuke, aga järelikult ei ole kedagi sellist . Kahjuks või õnneks .. Ma ei tea .
Aga no, vaatab, mis saab .. eilne oligi liiga hea juba .. või vähemalt see neljakesi olemise osa oli ..
liiga hea , et olla tõsi .
Ja ühest ma ei saa veel aru . Mph, täiesti ajuvaba .
Selle teema juures, kahetsen ma seda , mida ma tegin muidugi kõige rohkem.. aga teisena on kindlasti see, et ma oma suu lahti tegin .
A ja , mina ütlesin, mina räägin kõik ära .. ja rääkisingi.. nüüd vaata ise, kuidas sa oma mured lahendad .
Mina enam sinu juurde ei jookse, kui sul midagi juhtub or smth .. kasva suureks .

Ah, mdea, ma ei viitsi oodata , kaon välle ära .

No comments:

Post a Comment