Tuesday, March 13, 2012

You can call me a dreamer, but I'm not the only one.

Ma ei mäleta mitte midagi mida ma teinud olen. Ainult seda, et eile oli jube hea olla. Kõige pealt kool, see oli lambikas, peale seda musja juurde. Seal mingi taidlesime, ma näitasin kui tugev ma olen :D.
Sealt Keava. Aiiiii, raisk, kuidas mulle meeldis seal olla. Niiiiii vägev oli lihtsalt. Ma nagu väike laps taidlesin ringi seal :D Oma muu-muuga ja asjadega :D
Peale seda Keavas veel. Aga teise majja. Seal oli ka hea olla. Rahulik siuke. Kohe teati ka, kes ma olen :D :D Arvati ära kohe :D
Ja siis tuli välja, et Tann on Kaisa tädi :D.
Ma poleks üldse kurjaks saanud, kui sa oleksid talle musi teinud :D
*Kallikallikallikalli* :D
Siis õhtul koju ja nüüd täna kool, trenn ja koju. Sittagi teha pole, kui kunagi netist ära lähen, siis ilmselt õmblema or smth. Kunagi, kui igav hakkab. Kell tegelt nii palju juba.. peakski pärlid ja kõik oma nodi kokku ühte kohta korjama ja siis tobi tegema ja nendega taidlema hakkama. Aga eks ma hiljem vaatan. Praegult tahaks süüa, aga ma ei jõua püsti tõusta :D.
Ei, dvj.
________________________________________________________________
*Siuke armastamise tunne on peal :D*

No comments:

Post a Comment