Monday, March 5, 2012

Baby, don't let me go.


Tsautsautsau. Vist blogisin eile, vähemalt siuke tunne on. Igastahes täna kool oli siuke suht lebo, esmaspäevad on küll masendavad, aga samas tunnid lähevad kiiresti ja see ainult hea. Peale kooli kodust läbi ja ss Tanni juurde. Aiiii, ma ikka praegult naeran, kuidas ma seal koguaeg naeran :D
Suutsin ka venda korra poolsurnuks ehmatada.. okei, see poolsurnuks oli võib-olla liialdatud, aga piisavalt ikka. Said oma ehmatamised tagasi nüüd :D. Ma ei mäletagi väga mida naersin, lõpuks rääkisime mingi vene aksendiga seal :D.
*Tule selga. Tule tule* :D
Mingi aeg mõtlesime, et dvj, varsti nahhaid. Siis Mihkel helistas talle. Välja. Alguses lampi, siis veel üks peale. Hujjasime ringi seal. Suhteliselt lambiselt. Vahepeal jälle autost välja, tiksusime. Mingi rahvas oli koos seal. Kuradi sassis vennad olid :D
Ei koom oli tegelikult, mingi imekombel. Ei uskunud, et mulle seal midagi nalja pakub, aga eksisin :D.
A, ja minu antud musi on nii rõve ju. Kohe sülitama ajab :D Täna sain veel teada, et naine peab vait olema :D
Mdea, lampi nad taidlesid seal teiste kallal ja teiste autode kallal. Isegi pikalt olen rääkinud sellest, lihtsalt naerma ajav õhtu oli. Nüüd peaks tegelikult pessu ja tuttu minema. Väsinud ju ikkagist. Õppimist ei viitsi üldse vaadata.. küll homme näeb koolis, mis toimub.
Aga dvj, :**

No comments:

Post a Comment