Thursday, March 8, 2012

Oeh, ja saingi koristatud. Kell on juba kolm läbi.. väga hea, aeg võiks kiiremini minna. Näeks oma kõige musimat :*
Ma ei teagi mis nüüd peale hakata, tegin isegi enda toa korda. Lausa kapi ka. Mis ss, et ma pole suurt kappi sada aastat sättind, aga nüüd otsustasin seda ka teha. Kolm kilekoti täit riideid saab nahhaid :D. Ühed siukse vägevad lühkad leidsin ka, aga nendega Kehtnas ei tohi käia, siis kohe ju omg, mis riided.. niiet jah, see selleks. Tra kui debiilik vend mul on :D. Laseb kontsasaabastega toas ringi :D. Midagi ei ole lihtsalt teha, kõik liiga korras. Onu pidi ka täna tulema, sain teada enne. Vaatab mis nemad ka räägivad siis. Täna olen ainult seda kuulnud, kuidas Kata mees tegi seda ja Kata kutt tegi seda ja miks ta nii ei tee jne :D Naerma ajab :D.
Nüüd mõtlesin läheks pessu, aga ma ei viitsi veel minna, läheb õhtupoole vist.
Aga dvj, tsautsau:*
____________________________________________________________
I love looking at him when he smiles..

No comments:

Post a Comment