Wednesday, March 14, 2012

My best one.

Joujoujoujou. Eile Keava peale tunde. Viimasest tunnist sain varem ära. Õnneks :D.
Ss musja jooksis järgi mulle, tuli ka ära :D. Nii nunnu :D
Keavas alguses lampi, siis kuhugi läksime ja taidlesime . Näedsa kui tugev ma olen :D. Aga ei, ma olen ju põkkvend nüüd :D. Vähemalt oskasin hästi järgi teha seda. :D
Ma olen muideks Keava/Kungla hargimõrvar ka :D.
Lõpuks tiksusime nsm toas ja taidlesime ringi.
Hea oli olla.
Õhtul koju tulin, ss sain suht halva uudise, aga midagi pole teha.
Life goes on.
Jeapjeap. Õhtul mõtlesin, et lähen magama, lõpuks sain mingi tund hiljem magama. Öösel ärkasin veel korra üles. Siis und ei tulnud, tegin tobi, jäin tuttu.
Ja nüüd hommikul, ärkasin, siis riidesse ja värki. Nüüd lampi netis, varsti tv ette.
Aga dvjka, :*

No comments:

Post a Comment