Friday, March 16, 2012

Only me and you.

Tsauka. Täna kooli, alguses see känguru võistlus. sittagi ei osanud, aga pole hullu.
Peale seda tunnistused, veits chitchat ja siis nahhaid. Musja järgi mulle. Sinna. Tiksusime lampi, siis jalluma kutsuga. Noh, see kutsu teema las jääda sinna paika, veits jamad olid, aga jah. Tubli koer ikkagist :D.
Ma ei teagi,mida rääkida.Musja juurest pidin poole neljast hakkama liikuma, lõpuks jõudsin veits enne viite ära.
Koju, tiksusin. Mingi aeg nüüd Robertiga tobile. Gaisaga korraks rääkisime, aga välja ma ei viitsinud jääda, niiet koju ära. Nüüd ootan, et kell saaks mingi pool seitse or smth. Rongi peale vennaga.
Aga selle eest, et täna õhtul ja homme seal taidlema pean, siis pühapäev tõotab hea tulla :*
Loodan, et kõik läheb hommikust õhtuni nii, nagu planeeritud. Hääääästi hääästi palju loodan :)
Tegelikult tahaks juba sinna jõuda ruttu ja siis ruttu tuttu minna, et kõik kiiremini läheks.
Ei taha mõeldagi, kui tormakas päev homme tuleb. Aga pole hullu, peale Keavas käiku, ma olen nüüd ju tugev :D. Heh..
Tegelikult ma panin juba asjad enam vähem kokku, sest mõtlesin, et lähme jala, aga ei, autoga ikka, niiet jah, siis ma ei viitsinud taielda.
Peabki minema, vaikselt taidlema hakkama.
Dvj, tsauka.
______________________________________________________________
I already miss u, my love (K)

No comments:

Post a Comment