Thursday, March 8, 2012

Tsautsau. Hea tuju on. Eile läksin musi juurde õhtul. Alguses oli siuke suht tavaline olla, aga siis ma mingiaeg vajusin ära. Jaja, ma hullult ärkasin üles ka ju :D, vnoh, tglt ärkasin, aga ikkagi :D. Ja sorry, et ma nii köhima hakkasin, see laksis ära ju :D. Mingi aeg vaatasime lampi telekat ja siis lõpuks vajusingi lõplikult ära. Öösel ärkasin oma sadakorda üles. Passisin lampi üleval :D
Uni läks ära vahepeal ju. Hommikul ärkasin siis oli lihtsalt hea olla. Nii polnud üldse halb ärgata. :):*
Siis musjaga tiksusime suht lampi. Pärast läksime välja koerte juurde. See pani seal täiega hullu nendega :D Kargles ringi seal :D. Ss ta lasi Letty välja, see jooksis seal nagu segane :D. Ja siis Tann arvas, et ma viskan kassi surnuks :D. Aga ei visanud, nänä :D:D.
Siis jallusime mingi väikse maa edasi ja siis auto peale. Tegelikult ma oleks võinud kasvõi Keavani kõndida. Hea ilm oli ja hea oli olla. ;)
Kehtna ja mingiaeg koju. Nüüd suht lampi passin praegult. Kohe ilmselt koristama. Õppida ma küll täna vist ei viitsi. Pole mul selleks aega.
Aga dvj, :*
______________________________________________________________

Niiniiiniiii nunnu :*

No comments:

Post a Comment