Friday, February 17, 2012


Tsaukatsaukatsauka. Päris kaua pole bloginud, aga ei viitsi kõike siia ka kirjutada.
Reede juba, tegelikult tuli see kähku. Pea ainult valutas pmt terve see nädal, mis on siiamaani kestnud. Ja nüüd trennis hakkas ka valutama, aga ss kui füüsilise ära lõpetasin, ss oli juba läinud.
Mul ei tulegi tegelt väga midagi meelde mis toimunud on.
Aaa, mulle pühendati laul, aga siis tuli hea koht - kõige nunnum poiss or smth :D
Siis koolis üks üritas tõsta, aga ss ma taidlesin ja panin ümber, naljakas oli vähemalt, mis siis, et kuppel lõhkus nagu ma ei tea mis asi. Pole hullu.
Pole see nädal suusatamas käinud, aga järgmine nädal peab vist. Ma ei viitsi seal üldse taielda.
Aga peab, muidu tuleb kaks keka.
Tahaks õuuuudsalt homset juba.
Üllatus-Üllatus :D :D
Aga jah, hea küll, tunnistan, sul on õigus, siiamaani on olnud tegelikult :D
Ei, nüüd peab varsti suitsule minema ja siis vaatama, mis edasi teeb.
Tsauka, <3

No comments:

Post a Comment