Sunday, February 19, 2012

the first time that we kissed.

jouh,
ma muust ei mäleta midagi, kui seda et eilne ja tänane päev on suppper olnud.
päeval mingi lambiselt eile, ma ei mäleta väga, mingi tv, jalutamas, tobil ja pessu ja siis tobile ja ss musja kõllas.
nii, sinna. alguses ei saanud midagi aru, aga lõpuks kui tulid, siis see oli lihtsalt niiiiii nunnnu.
see kõik, see õhtu oli super.
ja sa tead ju, et küünlad meeldivad, niiet see oli ka üliarmas :*
ss üks väike tegi halva valiku, sest sa ju ajasid ta kohe minema sealt, niiet jah :D
mingeid filme vaatasime ka, esimene oli suht mõttetu, vnoh vähemalt tundus igav.
aga see kutsu oma oli nunsa.
mingi aeg sliipi ja ommikul keava.
uutoga jäime kinni veits, aga see oli ju just äge :D
ei, mul polnd viga ja ma arvan, et sul ka ei olnud, sest ega meie ei pidanud pärast majani kõmpima sealt :D
*muuu muuu muuu* :D
isegi lehmadel on minuga midagi :D
ss ühte oleks peaaegu tassiga visatud, sest närvi ajas :D
mina tema asemel oleksin visanud, kui sa oleksid nii teinud :D
ja siis ma sain teada, et ma olen dieedil ja et suvel ma keava tööle :D
autoga õpetatakse ka sõitma, :D
ei, hea oli olla tegelikult. siuke rahulik oli üldse need kaks viiimast päeva.
aga muidu järgmine nädal aint kolm päeva koolis ilmselt, teisip kooli vist ei lähe, mingi paluka teema. vaatab, läeb musja juurde äkki. oleneb.
ja reedel ka vaba, ss vaatab, mis teeb.
nüüd just avastasin, et üks punane südamega pael käe ümber.. kusjuures, ma olin ära unustanud, et see seal. :*
nüüd peaks varsti suitsu tegema, isegi kaua ilma olnud, viimati tegin ss, kui keavas,
a ei, all tegin, kui koju jõudsin, niiet piisavalt möödas aega sellest.
aga muidu kõik on supppppper <3 :*
ei dvj, tsüp.

No comments:

Post a Comment