Thursday, February 2, 2012

Tahaks olla koos praegult. Igatsus on tõsiselt masendav tunne. Tegelikult ei peaks igatsema, see nii lühikene aeg, aga ikkagi. Selline tühi tunne on. Pole õrna aimugi miks. Külm on ka.. jubedalt külm.
Teistel pole, mul on. Enne mõtlesin, et tahaks lihtsalt rahulikult olla.
Nüüd enam ei taha, kaks tundi mõttetult istuda, see on juba õõvastav. Selline üksinduse tunne tuleb. Nüüd ainult otsin kohti, kus poleks vaikust, kus oleks valgust ja inimesi. Võimalikult kärarikas. Lihtsalt teadmiseks, ma ei emo. See tundus olevat eriti tähtis asi, mida ära mainida. Rahulik ja tuim on siiamaani olla. Tahaks olla kuidagi eluhyper.
Mingit kolinat on kuulda ja avastasin just, et see paneb mul hoopis pea valutama.
Tahaks välja minna ja suitsu teha, aga mõeldes praegusele olukorrale, kui külm mul toas on ja siis arvestada sellega, et väljas veel külmem, siis ei tõmba sinna mind mitte miski.
Isegi mitte nälg oma kopse selle pasaga rikkuda.
Tean, et rikun, oma viga. Pole kellegi teise süü, MITTE KELLEGI.
Mõtlen praegult, et mind kotib tõesti see mis nad teevad, senikaua kuni see mind puudutab.
Senikaua kuni nad ei suuda millegipärast minust ja minu elust oma käsi eemale hoida.
Seda on näha isegi sellest, kuidas nad sind vaatavad. Nad tahavad minust midagi, aga ma ei tea mida. Teaks, mis see oleks ma üritaks lepitada asju nii, et nad hoiduksid minust. Ma ei taha neid.
Nad teevad seda meelega, ma olen täiesti kindel selles.
Mis teil sellest. Mis kuradi õigusega te arvate, et ma lits olen? Leidke mulle vähemalt kolm põhjust ja ma võib-olla isegi jään teid uskuma. Mis fucking kolm, üks põhjus ja ma sisendan selle endale eluks ajaks pähe. Siis äkki olete rahul, saite mis tahtsite mind nii alla suruda?
Seda ei juhtu, mul on olemas kogu see enesekindlus, et vastu pidada.
Ma kirjutan seda juttu ka nii tuimalt.. rahulikult. Ma saan ütelda, et mind ei huvita, mida nad minust räägivad, aga ma ei saa ütelda, et mind ei huvita mida nad minust tahavad.
Aitab, ma ei kavatse oma pead enam sellega vaevata.
Olla või mitte olla - see on küsimus.
Ja mina kavatsen olla, olla see kes ma tahan, nii kuidas ma tahan ja kellega ma tahan.
Kõik on minu teha ja minu valikud.

No comments:

Post a Comment