Friday, February 24, 2012

Paradise..

Tsaup, eile koolis oli mingi suht lebo, 35mintsa kõik tunnid, keka- essa, jäi ära. naiss.
Peale kooli kodo, ma ei mäletagi mis tegin väga. Mingi tv ees ja väljas vahepeal ja lampi tiksusin.
Millegpärast üritab üks koguaeg Tanniga msn-is rääkida, naerma ajab :D
Aga ei , ma ei lase rääkida, mark hakkab :D
Õhtul musja juurde. Seal pelasime neljakesi kaarte. Tra ma ei saanud mittttte sittagi aru, lõpuks enam vähem midagi laksisin, aga seda ka minimaalses koguses. :D
Ja siis kui tema paneb väike kaardi, siis pean mina ka panema, ainult sellepärast juba :D :D
Vähemalt olid seekord teised kaardid :D
Mingi aeg tv. Siis ma olin poolenisti unes juba ja helistati. Pohhui see, midagi erilist polnud :D
Hommikul üles, kehtna. Kodo, mingi tv, sõin, kaheteist paiku jäin tuttu, kolmest ärkasin. Ss veel tv veits ja pessu, nüüd koristan veits ja siis mdeagi, sätt äkki.
Aga dais,

________________________________________________________________

Vannun :*

No comments:

Post a Comment