Thursday, February 2, 2012

Can't read my mind.

eile ss lampi, film, passisime .
nii jube oli -.-
ma ütlesin, ole valmis kotti saama :D
ja saidki pähe.. esimest ja ilmselt ka viimast korda :D
õhtu poole koju, pessu, tobile, tuttu.
ommikul mõtlesin, et pohhui lähen kooli.
hmm, ma olen olnud koos ühe poisiga, seda ka piisavalt kaua, pole kõrvalt pannud..
ja ma olen ikka lits? suht huvitav jah.
why the fuck do you care, nah ?
viimane tund inka, ma ei tea, see viimane vahetund oli vist viis minutit, igastahes jube lühike ja kümme kindlasti mitte.
töö tegin ära, sain nahhaid..
14.15 olin pmt kodus.
nüüd lambiselt tiksub, igav on ja tobi peaks tegema, aga õues on nii külm, et ma ennast alla ei viitsi vedada ja akent ei taha ka enda toas lahti teha.. veel külmem..
brr -.-
aga daika, äuäu ;*

No comments:

Post a Comment