Tuesday, February 21, 2012

Let's take a picture.

Teräääh. Täna oli hää päev. Hommikul üles, sööma, tv ette, musja kõllas, ss alla tobile, helistati uuesti ja alla. Tanni juurde. Alguses mängisime mingi oma kolm tundi vist :D
Ma lõpuks olin lihtsalt omadega nii miinustes kui olla annab, pmt kahe tonniga :D
Mingi aeg läksime tv ette, ss mingit taidlemist. Aiiiii, kuidas ma naersin :D Mingi varjuetendustes oleme ka kõige ägedamad. Ja ss mul tuli see meelde, 1 lammas, 2 lammast.....13 lammast, 14 jänest.
:D Mingi nsm ma vabal ajal Heili moodi :D. Täitsa puuutsis, nii naljakas oli lihtsalt, ma ikka veel naeran seda :D. Aga jah, hää oli olla, a ja vahepeal mängisime veel ju, aga ss läks mul tegelikult juba paremini :D
Nüüd kell on pool kaksteist kohe ja mul õpitud ja tuttu kohe.. ei taha üüüüüldse homme kooli minna, aga peab.
No dvj, tsauka :*

No comments:

Post a Comment