Monday, November 7, 2011

You'r not winning, 'til you're winning me .


jou .
nii, ommikul magasin sisse, tra , kui nõme, mingi jookse ss ommikul .
aga 44 olin all .. vnoh midagi taolist :d
koolis, keemia töö oli lebo ja aja töö ka.
peale tunde tiksus musja muga koolis senikaua, kuni kell helises, a , ei ma läksin varem ära .
sinna krdi pedaja mälumängu ringi,
mingi poole pealt ss saime ära .
*krt, ja ma arvasin et ma olen tuupur* :d
ss peale seda , kodo korra, veits sätt ja sinisele pingile ss sõudeka, tobi ja passisime.
*ja mul on ju dildod kapis* :d
ss saatsin musja madla juurde ja tulin kodo,
nüüd vaatasin õppimist, aga matat polnd kirjas, ja muus eriti ei jäänd aint
füsas töö omme.. pohhui see.
ja sööb ja mõtleb ja musa ja värki jaaaa ,
*40 seal* ma proovin ju :d
dais , äuäu :*


No comments:

Post a Comment