Friday, November 4, 2011

You did everything right .


tsa, eile, peale kooli välle, tobile, kodo tagasi, poole kuuest välle .
läksime mina, krissu, kaisa, andres a ja o juurde ja ss alpsi maja ette.
mdea, a liikusime ära, ss läksime ambuka taha .
musja tuli sinna, sealt kuhugi a ja o juurde ja värki ja teole jne . oehjah, ss teolt kooliauku .
*girl look at that body*:d
mdea mingi taidlemine oli seal , alguses olime mina, tann, kaisa, risto, krissu, rando ja ss lõpuks sadas mingit hullu rahvast koguaeg sisse .
*oota,ma praegult ei jõua* :d
mdea, ss mingi aeg kõik läksid koolitaha, mdea miks .
ss läksime vaatasime ka sinna poole, ss just liiguti sinna poole, dais, läksime kooliauku tagasi .
mdea, mingi aeg see raffas läks ära .
*täna võib .. ja homme võib ka kui ma putsis olen* :dd
ss mingiaeg krissu-kaisa kodo ja rando ka kodo .
ss tiksusime veits kolmekesi ja läksime benaka .
risto sai haledalt üle :d
mdea, tagasi tulime, ss läksime kuhugi mängukale ja sealt sinisele pingile .
tiksusime seal .
*väike tüdruk kes tahab tähelepanu* :d
ss sealt mingi raffas liikus ära, me jälle kolmekesi ja ss lõpuks läksime kooliauku tagasi, tiksusime seal .
mdea, risto magas seal suht vnii .
ja ma olin lclt uimane .
ja lõpuks ma ei tea, mis sai, or noh vähemalt nendega , ma jõudsin 4.15 or smth kodo .
ja nüüd sain teada, et, opppa, ei lähegi ma täna kaasa. tore .
:*

__________________________________________________________________


I wanna be all the world to you .

No comments:

Post a Comment