Saturday, November 5, 2011

We live and we learn


joup . (D)
nii, läksime kaisaga välle tagasi . ss passisime mingi 10mintsa kooliaugus .
läksime poodi, sinna tagasi, tiksusime seal .
again, urmet taidles kaisa kallal seal :d
*mis sõnast ma aru ei saa?* :d
ss mdea, passisime pohhuilt, alguses risto ei tahtnud kodo saada ja lõpuks sai teada,
et maiko on pärnus hoopis :d
mdea, kaisa jooksis mingi edasi tagasi kuskil koguaeg :d
*kalli* *tule sinna, ma ei tee sulle midagi, ausalt*awwwwwwwwwwwa, see oli lclt nii nunnu :)
aa, mingi aeg olid mendid ka , vnoh, kuivõrd niivõrd , nad sõitsid mööda, aga me juba teadsime et nad tulevad kooli poole ja ss ergo ja andres olid seal nurga peal juba, et saaksid jooksu panna ja ss nägime, et mendid ja ss panime nahhui, aga mõned jäid sinna .
mdea, mulle kooli nurgal lclt öeldi jookse ja ss jah :d
panime kuskilt läbi metsa, mina, kaisa, andres, ergo, maanus .
ss kuskil oli mingi lohk sees ja ma aint koperdasin veits ja väänasin jala välja aga kaisa pani haledalt matsu seal, vend oli pikali maas noh :d
tra nii koom oli :d
ss me läksime tagastatalt ja kooliauku tagasi, pärast veel naersime kaisaga seda, et ma lollakas jooksen mentide eest ära keset mingit metsa ja ss söön sihvkasid samal ajal :d
igastahes saime teada, et mendid ei tulnud sinna ja et me mõttetult jooksime :d
lõpuks passisimegi kooliaugus veits jõid seal ja värki .
hah, lõpuks olid kõik nokkis seal , tra nii naljakas oli vaadata , tõstad pea üles, kõik omadega läbi seal :d
egasjah, lõpuks tiksusimegi ja ss kaheteistkümnest läks krissu kodo ja ma tulin ka kodo .
mdea, sinna jäid veel risto ja kaisa ja andres veitsaks, mdea mis sai .
aga dais, äuäu :*

________________________________________________________________

You are in my soul .

No comments:

Post a Comment