Saturday, November 12, 2011

up, up and away .


joup .
nii, ommikul üles, kooli, mingi lebo, neli tundi, peale seda välle, a ja o pingile ja sõudeka .
*muidugi, puhu ss tossu välja, kui inimene tuleb.. ja veel tema poole ka* :d
ss kunagi tõmblesime ringi kuskile kooli poole korra ss ambuka taha sinisele pingile ja ss jälle a ja o pingile .
mõtekas . :d
ss käisime kaisa maja ees, risto käis kodost läbi .. vnoh vanaema juurest .
*tra, muidugi, vaheta siin riideid* :d
ss pmt suht kohe, ma läksin kodo, ss trenni .
trennist ära tulin, ss välle , sealt kossu vaatama, risto ja tanniga . enne käisime tobi ostmas, risto sai kätte :d
*see on mu vend . ei ole on küll. ei ole ju . ausalt, see on ta vend . huj ?on v?*:d
*ei, ma ei elanud kaasa* :d
ss tagasi .
*mul pole aega*
ss kehtna jõudsime, osteti õlle veits .
läksime kooliauku .
*kõrvist .. sääsk* :d
*i'm sexy and i know it* :d
passisime seal, ss mingi aeg kõik liikusid ära, mina, kaisa, tann, risto läksime ambuka taha .
krissu ja rando olid ka seal juba .
maka oli seal, kõik jooksid et tobi saada :d
*ma ei oska seda kinni panna juu* :d
*pange äär* :d
risto on meil ka ülipro :d
ss mingi aeg ma käisin kodost läbi, ss läksime benaka,
mina, tann, krissu, kaisa, risto :d
ss ostsime mingit manti , juua ja tobi .
ambuka taha tagasi , millalgi läks krissu kodo.
ss passisime neljakesi seal. mdea
igastahes ambuka taga on ka tore tududa :d
*kus lullu on?* :d
*ära ole kuri .. enam ei ole kunagi* :d
ss 6.46 sain voodisse ja 13.19 midagi ärkasin :d
dais, nüüd varsti välle ära . äuäu:*

No comments:

Post a Comment