Monday, November 7, 2011

fuck the world


jou .
välle läksin olin 40 seal, läksime kuhugi ... a nortsi, passisime seal.
mingi padjasõda käis .
*nii on romantiline* :d
ss lõpuks pelasin musjaga .
veits selline.. eeh, jah .
*again, my mistakes.. aah , fuck it*
ss läksime välle, passisime sinisel pingil .
*raudselt võidad*
risto ja tann läksid kodo,
läksime kaisaga taha sinisele pingile , maka, agnes, moonika, kristo, väike õta ja meiä kaisaga .
passisime seal, ss veits läks lappama lõpuks .
*sa raudselt paned ketti lõpuks :d. ah, huj ka ju*
*4 punast ld-d ja nii see tulebki*
*ärge andke talle tobi . -näe, võta- tra, segased olete v?*
*tra, sa oled näost nagu lubjapintsel*
oijahh, ss makale pandi kondoss pähe, mdea, nad tegid pilte seal,
korra nägin aint, ma ei viitsind taielda seal.
ss jallusime kaisaga kodo .
*luban ja vannun, et täna enam ei tee* :)
nüüd kodo, passin, õpin kohe .
*issand, mis sul juhtus?oksendasid v? aaa, ei, ma pole täna söönd väga*
krt, ei, mul ei lähe see fcking toit alla .
persse, omme, mingi 12 saan ära koolist, tunniks kodo, ss bussi peale, rapla, mälumängule, sealt tagasi, ss mingi enne nelja jõuan, otse trenni .
tra, ma ei tea, kuidas ma jõuan , oijahh .
üritab, kasvõi poole pealt, savi .
aga dais , tsü , äuäu :*
_________________________________________________________________

You know that I'm a crazy bitch, I do what I want, when I feel like it .

No comments:

Post a Comment