Tuesday, November 8, 2011

the last one standing


jouu.
nii, kell on 12 ja ma olengi kodus .
nii hea, tra,ma ei viitsi seal koolis passida.
neljas vahetund oli, pedaja pani mind sööma,aga ma ei läind ikka,
läksime kaisaga tema juurde, tobi ja nsm ja kaisa läks kooli, ma kodo .
ma olen ka pro, ämbrisse on ka tore koperdada :d
*Don't tell me you can't forgive me, 'cause nobody's perfect.*
*muidu oleks pohh koolis käia, aga sellises olukorras ma ei taha*
nüüd passin ja ootan et kell saaks veits rohkem ss saaks liikuma hakata.
mingi haige, trenn hakkab pool neli ja ma jõuan enne nelja veits kodo alles .
pohh, lähen ss nelja paiku alles, vähemalt saan veits kaasa teha .
ss peale trenni ilmselt kodo, õppima ja vaatab kas läeb õpside trenni or mitte .
tahaks minna, aga kaisa ütles ka, et ärme lähe ja mdea kas ma viitsin ka .
nii igastahes, mõtlen, et peaks kohe hakkama mata kodutööd veits tegema, saab pärast
kiiremini .
agas jah, dais, äuäu :*

No comments:

Post a Comment