Saturday, October 22, 2011

Usually im perfectly behaved, never give you reason to complain.

joujäu :d
eile ss viimane koolipäev , nädalaks .
a , kaks tundi olin ära,ss bussiga rapla .
haiged vändad on mõned ikka . :D
*tibu, sa oled täna nii pehme*
*tibu, istu maha ja kõigil on rohkem ruumi*
tra, naera surnuks nahui :D
sealt ema juurde kontorisse , mingi tiksusin seal , ss poodi ja tobile, sinna tagasi .
*no, mida ta huiab?*
:D
mingi aeg läksin sinna psühhi juurde .
*see poiss hakkab mulle aina rohkem meeldima*
*ja mul oli probleeme ... on*
sealt tagasi, ss täpselt jõudsin bussi peale.
kodo, välle, poodi, kaisa-krissuga .
mdea, igastahes ss mingi aeg tuli tann kehtna,
ee, ss teol ja ambuka taga ja tehna ees korra ja lõpuks nortsiaugus igastahes .
mingi aeg tuli mingi väike rahvas sinna uutoga .
mdea, nende jaoks olid kõik mendid :D
ja prügikasti oleksid nad ka ilmselgelt kolmekesi ära mahtund :D
*nina jooksis ära*
*rummi .. ei, ruumi, kahe uuuuga*
*STOP*
:ddd
tra, vähe ei naernud ju :D
aga ss läksid nad ka mingiaeg ära ja lõpuks tiksusin tanniga seal,
suht vähe soe oli ju :dd
*sa oled mu breikar* :*
täitsa putsis kui epic tglt :D
aga ja , mingi aeg jõudsin kodo .
ma ju olin nii väsind, aga magama sain ikka pool neli läbi :D
aga dais, tsüblü, äuäu:*

No comments:

Post a Comment