Monday, October 24, 2011

(D) I still love u .


ja välja ma ennast ajasingi ,
krissu hellas, läksime kaisaga mingi aeg välle, mingi tiksusime igal pool .
nii, mul on nukid ilusad, käsi ilus, näpud ilusad . super noh (Y)
ss mõnega sai ka räägitud . nja .
*alati andeks ei saa*
*Life goes on, bitches*
aa ss ühe asja sai ka põlema pandud .
püromaan valmis .
mdea,
aa nüüd kaisa juures, passime .
aitasin tal õppida, enne seda käisime minu juurest läbi, veits munn olen ju :D
vaatab , kas saab koduaresti ka .
vnoh, isegi kui ei saa , ss peaks kodo veits istuma, or mis kaisa?
aga noh jah .
igastahes, aitasin kaisal õppida ja ss järsku käis pauk :D
*Me ei tea midagi !!! Me olime paugu otsas kui puu käis!* :D
a ja sabri ütles täna, et ma olen valeleib ja kaisa on valejuust :D
oijahh, kaisa, keerame punni maha :D
putsis seis, vnoh, kaisa, varsti oleme veel rohkem putsis, or mis?:D:D
kaisal on mingi emotime ..
aga nohjah , ega ma parem pole ..
tglt varsti enam pole emotime .
vnoh, kaks võimalust, kas me kaisaga mõlemad naerame or ss nutame .
or ss teeme mõlemat (D) .
tahaks aga ei taha ka nagu .
aga no, ma ei hujjja, pohh mul .
dais, tsüblü, mai viitsi enam ,

No comments:

Post a Comment