Saturday, October 29, 2011


nii, eile ss, seebikas läbi, välles ära mingi aeg , musja tuli ristoga .
maaaa ei mäleta, kus me kõigepealt läksime aga ma mäletan et me olime..eeh, teol-a ja o-sõudekas-ambuka taga , vot .
mingi aeg käisin aiviga meil, andsin koti talle.
ss kadakas pani veits pange.
idioot :d
passisime seal.
*piipiipiip, ületasite kiirust* :d
risto , tann läksid ära, läksime teole, passisime seal.
mõni üritas tobi anda, aga noh jah , pakk oli kokku väänatud ja tühi :d
*näe, võta .. a, tühi vist .. oota, mul kodus on* :d
ss agnes nihuija, sebis tobi meile :d
okei, kaisaga , ambuka taha, mõtlesime teeme tobi ss .
normaalne, võtan tobi välja, vaata mendid , okei , vist jääb ära :d
igastahes lõpuks jäin kaisa juurde, seal tiksusime .
*ah ,ma ei saa aru, mõttetu teema*
tra, kui vässer ma olen -.-
musja tuleb ka raudselt alles õhtul siia .
pointless.
aga dais, :* äuäu

_____________________________________________________________

You may hold my hand for a while, but you hold my heart forever.

No comments:

Post a Comment