Sunday, October 30, 2011

can't face me? turn the fuck around .


ommik , nii vara ärkasin -.-
masendav . kell on 10 alles .
agasjah, eilsest veel nii palju, et loodab , et mõni hoiab oma suu kinni ja teiseks sinust pole asja, päris tõsiselt .
tra, tobi tahaks teha, aga ma ei viitsi liigutada ennast .
natuke naerma ajab see tglt...aga no,pole hullu :d
musja täna kehtna ei tule, ss peaks jalluma, lugema, videod üle vaatama ja ss tuba koristama veits .
aga kui tuleb, ss on hästi :d
persse kah, omme kooli . super nah .
tra,ma ei viitsi ..mingi trennist ei tea ka midagi , pole sada aastat käind seal,sp et keegi teine ka ei käind .
putsi, ma olin ühe korra pool trenni üksi, suht naiss .
aga, ei tglt peaks õppima ka täna mingi aeg .
ma leidsin neid õpimapi jaoks olevaid inka lehti aint kaheksa -.-
tra, kus ma teadma peaksin , kus need mul on .
agas jah, joob teed, teeb suitsu kohe, ja nüüd räägib musjaga ka .
dais :*

___________________________________________________________________

don't care.

No comments:

Post a Comment