Saturday, December 10, 2011

saage üle juba,
gosh, mingi ulme teema, ma ei saa aru ausalt .
a ja ma räägin sinust taga, üldse ei koti tegelt .
sina olid see kes ütles mulle slut, ma rääkisin alguses et ja sa oled ka mingi lits ja midaiganes . aga no, aitab, ma ei viitsi enam jaurata .
oled kes oled, pole minu elu, pole minu asi .
näed välja milline näed, üldse ei huvita see ka tegelt .
minugi poolest, palun väga, sa võid ütelda, et ma mingi slut olen .
aga no, tõesti, sa ei tea mind piisavalt hästi . niiet, ei tunne väga puudutatuna ennast .
ja sina, mis ta tegelikult reaalsuses üldse sulle on teinud?
kui tal sinu arust välimust pole, ss tuleks see enda teada hoida .
aga , no pohhui mul .
pole tegelt minu asi ,
ei viitsi üldse enam kellegi kallal hujata .
pole mingi sõimutekst .
pohhui mul .

No comments:

Post a Comment