Sunday, December 18, 2011


eile oli mingil määral täitsa hea õhtu, aint pea valutas lõpuks jubedalt .
muidu passisin eile tühja, pmt kodo , a , veitsaks käisin alguses väljas, tobile ja ss lampi jallusin korra ja kodo .
ss pmt koristasin veits ja ss lampi, küünlad, musa .
ss musja kehtna, välle .
*aamen, aamen*
*jumal on minu poolt* :d
mdea, üldse mingi naersin seal haigelt.
mingi aeg sain teloga vastu lõuga ja . mdea, ma mäletan lclt, kuidas naersin :d
ss mingi aeg kodo, poole ühe paiku tuttu .
täna mingi lamp, kell on 13.04 ja ma pole munnigi teind, lamp .
*on inglismaal v? peaaegu . indias? ei, ma ei usu et see indias on* :dd
lollakad :d
mingi vanu blogipostitusi lugesin .
oijahh, olid ajad .
*sügavalt pohhui* .. ;)
aga dais, peaks midagi tegema, aga mdea mida .
esmasp mdea kuidas ma neid meike jõuan teha .
kuna kaks koolis teen ss ei tea .
ilmselt tuleb sinine ühele ja teisele neutraalne :) or tume, ei tea tglt . :d
aga daika ,
_______________________________________________________________

my weakness causes your pain .

No comments:

Post a Comment