Saturday, December 31, 2011


again , saab jälle uuesti alustada uuest aastast .
muutusi nagu tglt vaja polegi, vb peaks natuke ülbemaks minema teiste suhtes aint, sesmõttes, et piisavalt viimasel ajal aru hakand saama .
ja mul ei ole mingi emo peal .
tra lclt nii putsis seis mingil määral.
tean, et kui midagi juhtub, ss persses, jälle mingi kamm sees .
ja tglt sellest postitusest võib ka mingi kasjakk sisse tulla .
aga samas on masendav olla küll tglt, ei ütleks just et emo peal .
ma arvan, et ma saan aru kui mul mingi fcking emo peal on .
mdea, nii mõttetu lclt, tglt ei tea veel täpselt mis õhtul ka teeb .
see munn raudselt jälle ei tule.
emaga ka ülipalju rääkinud ju .
aint seda, et kui võimalik oleks ss oleksin juba ammu välja kolind .
super,
pohhui, peaks välja nahhaid kobima, aga lclt pole viitsimist.
nii fcking mõtttttttetu , tra tahaks kooli juba mingil määral .
oleks veits rohkem tegevust vähemalt .
aga daika,ma ei viitsi jaurata siin enam .
äuäu :*

No comments:

Post a Comment