Friday, May 6, 2011

That'll make me change .

eile oli ss mingi nali õhtu :d .
ei viitsi pikalt kirjutada .
need kaks eite olid kehtnas . :dd
istusime ja lasime üle neid Krissuga .
mingi Krissu haigelt naeris koguaeg kõrval :dd .
ss krissule lill ja kett .
jallusime veits, passisime ja kodo .
hommikul .. üles, kooli . seal pointless suht .
ei, üle 5 aasta sai ka ju palli püütud :dd ;) . Krissu teab :d .
* aah, ei .. ma sain juba 1. klassis aru, et see mulle ei meeldi ja et seda ma ei oska * :dd
a ja sorry, et neid ühtesid ja kahtesid ära ei parandand :dd .
panin lclt kinni noh :dd
idu nagu ma olen . :d .
ei, nüüd õgin veits, koolis mingi väkk-toit oli . sõin saia pmt ja kõik . okei, no mingi veerand kartulit sai alla aetud :d .
ss mingi aeg sliipi vist . vässer .
kuuest Krissu sünna ;* .
oijamh, ma olin ikka eile nii hale , koguaeg valel ajal hakkasin välja võtma :d .
agaaaaa jah .
tsips , ÄUÄU ;* !

No comments:

Post a Comment