Sunday, May 1, 2011

One is a genius and other is insane .


jamh ,
eile ss ei viitsind blogida, pmt passisin nsm .
hommikul üles, veits ringi tõmmelda. peale seda välle . seal nsm .
õhtul oli ka mingi '' sünnipäeva pidu '' ju :d . seal olime, ss mingi mõtlesime , et ohh kõvv ilmselt .
läksime vaatasime, ei , mis seal on .. mingi mendikari, lasteaed ja mõned täis vennad ka .
normaalne (y) :d .
ss sealt läksime ära, olime nsm, tiirutasime igal pool .
läksime käisime poes ära .
*Ohh, midagi värvilist ! .. Mis asja ? .. Ja sinna ta läkski ..* :d .
*No, kaua sa seda autot nüüd pildistad??Üks küljelt, eest ja tagant , ongi kõik !* :dd
nii, läksime ss kodo ära .
ma hakkasin oma kummikomme sisse ajama ja telekat vaatama .
neti suutsin ka ära ajada (h) :d .
hommikul millegi pärast ärkasin juba kaheksast, ss nsm .
telekas pmt, ss mingi aeg välle ka .
poes käidud, tagasi .
again, telekas . mõtlesin, et lähen välle, ss just öeldi, et minnakse ka .
okei, läksime mingile laadale .
*Ilmselt on parkla kõik täis .. Ma arvan ka jah .. vsiis ei ole .* :d
päris laadaks ei saa kutsuda .. aaa ei , see oli ju ''kirbulaat'' :d .
mingi aeg tõmblesime veits välles ja ss kodo .
ma läksin veel poodi .
ss läksin kodo tagasi .
*Ma ei saanud , see oli niiiiiiii nunnu , ma lihtsalt pidin selle ostma !* :)
ss lõpuks nsm pmt .
oeh, krt mul oli kiire ja ss kukkus rahakott maha ja ss oleksin kukkund ka veel, naiss (y) :d .
nii hale lclt .
nüüd passin kodus ja istun nsm .
välle vist täna ei lähe.
ei viitsi . :d .
head aega :d .

No comments:

Post a Comment