Saturday, May 7, 2011

It's magical time .


oeh, hommikul üles .
millegi pärast ärkasin mingi krdi kuuest korra, okei, sliipi tagasi .
ss pool kaheksa üles .
riide, süüa veits .
bussikasse , Liisu peale, Rapla , sealt Kohila ..
pmt , ma ... ah, pmt ma ühesõnaga ei mänginud ;) .
aga head mängud olid neil :) .
*Kata !! Kataaaaaa !*
hehe, ups :d .
ss mingi Liisuga passisime seal, nende mängud olid läbi, aga vaatasime poiste ja ss veel mõndade tüdrukute mänge .
käisime poes .. kaks korda. :d
*Huvitav, kas siin kümme puud on kokku v? Kle, siin on mingi 100 kindlasti!* :d
ja alguses kui sinna riietusruumi läksime, ss suht koom oli, kõigepealt tegi üks vale ukse lahti mehed vaatasid otsa, ss panime sealt jooksu .
ss tegin mina vale ukse lahti, panime sealt ka minema , ss lõpuks üks mees tegi ukse lahti ja ütles et see kaks ust edasi gardekas on tüdrukute oma :ddd .
aga , ei mingi hull nali oli seal meil Liisuga :ddd.
*Eksib! Eksib! Eksib ! Mööda! Mööda!*
*See hobune ajab närvi mind!* :d
aga ei, lõpuks tegime Liisuga teisel pool söötu .
hea oli .. :)
*Eriti hea oleks, kui ma need võtmed enda kätte saaksin* :dd
---salaplaanid---
ma teksadega , põlvekad peal, sisetossud (y) :d .
Eluvinge nägin välja :d .
tore oli lennata seal :d .
*LÕPUKS !*
ei, hea päev oli pmt .
nüüd vässer , mdea millest :d .
aga , ei , peaks filmi vaatama .. or sliipi or smth .
praegu räägin Kaisaga msn-is ;* .
Tsip , ÄUÄU ! ;* :)

No comments:

Post a Comment