Thursday, April 26, 2012

Taas hõljume.

tsaup. midagi sellist tähelepanuväärset pole juhtunud. musi ka hästi palju olnud :*
ja see on hea. koolis olnud ka palju. see tundub loogiline. põhjuseta puudumisi polegi see veerand veel.. kõikidele puudumistele olen saatnud, et kodused põhjused või tervislikud põhjused ja korras ongi. hinded ka sellised enam vähem. mõni kaks or smth, mida vastama ei kavatse minna. hinne tuleb ilusti välja. aga enam ei saa sellest tunnis taidlemisest aru. kurat, käite koolis, siis õppige. ja, ma tean, ma kunagi taidlesin ka, aga mõistust peaks nüüd piisavalt igal ühel olema, et üle saada sellest. minu poolest ärgu õppigu, aga sp ei pea teisi segama, istuks siis lihtsalt vait, aga ei, mingit tähelepanu on vaja oma lõugamiste ja irvitamistega vist. mina tahan oma hariduse kätte saada maksimaalselt, mitte nii, et osa asju on õppimata mingite taidlemiste pärast. 
aga muidu just koristasin veits ja pesin nõud ära ja söögi valmis. venna haige, tulin ruttu tunnist ära, veits varem ja siis tulin vaatasin, kuidas tal on. 
nüüd peab õppima minema, vot.
tsauka, :*

No comments:

Post a Comment