Friday, April 13, 2012

every end is not a new beginning, every end is just a fucking end.

joup. ma pole tegelikult nii ammu midagi sisuliselt bloginud. pole midagi erilist teinud. ma ei mäleta küll, millal viimati blogisin. aga ikkagi, selline pikk aeg oleks nagu möödas.. ilmselt ongi. kõigest on kuradima pikk aeg möödas. ma ei tea küll millest, aga selline tunne on. tegelikult on tõesti tühi tunne, õigemini mitte tühi aga tühine, enda koha pealt on tühine tunne.
aga õnneks on igakord nii, et kui mul on tühine tunne, siis peaaegu kõik võivad pikalt persse käia. ei huvita teised üldse praegu. mitte keegi teine, isegi mitte pere.
tra ja ma arvasin, et 20-aastaselt on see pube aeg möödas.. tsh, hea nali ju.
aga see selleks. praegult peaks tegelikult tegevust leidma endale, siis ei muretseks nii palju. peaks oma töpas tehtud prossi lõpuni õmblema ja siis ühe keti korda tegema. ja peaks otsima mingid vanad riided ja õmblema hakkam. ehk jõuab veel täna.
siis on tegevust, aga homse ja ülehomse kohta küll ei tea. täna peaks mõnda head filmi ka vaatma.
or tegelt just vara magama minema, siis läheb rutemini kõik.
aint üks laul käib pmt.
Through glass.
selline tunne nagu hästi palju mõtteid oleks peas, aga samas pole midagi.
peab minema tegelikult.
tsaup.
____________________________________________________
take me in your arms and leave the rest :*

No comments:

Post a Comment