Sunday, May 6, 2012

the stars, they shine for you.

pühapäev, kell on 23.10 ja ma ei maga. kurat, ma tavaliselt magan koolipäevadel juba kümnest. lihtsalt kuulan muusikat, vaatan pilte ja mõtlen omaette. küünlast tuleb ka head lõhna. nunnu küünal on, suur ja maasika oma. armas. ükskord sai ostetud musiga, aga nüüd see jäi siia ja teised viisin sinna. üldse on hea oma elu peale mõtelda. kõik on nii hea. lihtsalt nii õnnelik on olla. selline jube hea tunne on mõtelda. kui mõistev sa tegelikult oled ja mis mina teen. ja mõtelda sellele, kui palju sa mind naerma suudad ajada oma lollitamistega ja lollakate häältega. see on ka imelik, kui rõõmsaks võivad teha need taidlemised ja minu tõstmised ja lihtsalt õhtul rääkimised, need on lihtsad ja armsad. hea on see, et ma suudan sinuga rääkida nii palju ja kõigest ja jutt ei saa tegelikult ikka otsa ja tegelikult me mõistame üksteist nende jututeemade koha pealt. need tekstid ka mis olen saanud. super hea tunne tekib lihtsalt. vot, sellistel õhtutel nagu praegult on, kui ma lihtsalt üksi istun, siis jään nende peale mõtlema. see mis kunagi oli on ikka täielik pask praeguse kõrval. mul lihtsalt on sõnad otsas, nii super on. parim.

*musi, jääme tuttu.
*miks?
*sest, siis ma saan sind kaisus hoida
(L)
                                                                        the sweetest! (K)

No comments:

Post a Comment