Wednesday, September 28, 2011


oujou :d .
ei , suht pole midagi rääkida . munnigi teind pole, pohhuilt passind . :d
*ma sain aru, et ma ei tohi nii sittuda.. ma pean hakkama teistmoodi sittuma* :dd
ei , jah, feilind olen veits ka :d
aa, valtukad käisid täna .
robert ja taavi . suht super, mingi peksmine pidi olema, aga nagu ma ütlesin kohe alguses, ss mitte sittagi polnd . feil :d
aga ja , esmasp nad tagasi ja ss rauliga rääkima or smth , sest ta oli see kes pidi kõigile peksa andma or smth :d
eijahh , suht kõvv :d
omme spordikas, jeeeeeeees, ei pea minema .
vnoh, peaks, aga ei läe :d
igastahes, vaatab mis omme teeb :d .
ikkagi ju terve päev vaba . pointless tglt :d
agajah , reedet tahaks juba :d
a jaaa, trenn hakkas ka ju .
võrk omab . :d tglt ka .
reedel ka trenn . njah
tsüblü, äuäu :*

No comments:

Post a Comment